Yuaia Chavare é mencionado em
Sammen med de andre produkter til krøller, er mit hår en drøm med nyopdagede krøller. En af de mange fordele ved at komme i overgangsalder 🤪
Jeg var noget skeptisk. Havde fået jer anbefalet af en veninde. Men nu har jeg spist jeres hårvitaminer i 2 1/2 månede og har mærket tydeligt fylde i mit hår. Er meget begejstret 👌😍
Mine piger på 6 og 7 år hadede at få reddet hår før. Nu gør de det næsten altid selv og hver dag. De er blevet mere glade for at passe på deres hår.
Jeg synes de smager så lækkert! Glæder mig altid til vitamintid. Jeg har endnu ikke set resultater af mere hår, eller at jeg fælder mindre, men jeg kan se mit hår gror noget hurtigere. Så med et klip kunne det måske snart se endu sundere ud.
Mit hår krøller så fint og kruser ikke mere.
Kan varmt anbefales og det lever op til forventningerne.
Let at anvende
Det er en virkelig behagelig og god børste at frisere sit hår i.
Spiser 2 tyggetbl dagligt og har gjort det i ca 2,5 mdr nu. Jeg synes, at det har hjulpet på både mængden af hårstrå og det har haft en gunstig effekt på mit hårtab. Hårtabet er blevet markant mindre. Jeg er meget tilfreds og fortsætter den positive udvikling.
Helt fantastisk børste. Den holder hvad der loves. Det bedst køb, hvis man vil wellness til sit hår.
Jeg købte curvybrush x 2 og fik en gratis hårfjerner til børsterne. Den har jeg ikke fået brugt endnu, men børsterne holder alt hvad de lover. De reder nemt igennem både vådt og tørt hår uden problemer, også selv om håret er filtret. Samtidig er håret redt fint igennem og føles glat og lækkert
Super Fantastik, så kort kan det beskrives
Min krøller er super glade 🤩 tak🙏
Meget glad for produkterne. Endelig noget der virker på krøllerne.
Et super sæt til krøller. Der er alt hvad man behøver.
Først da jeg puttede shampooen i var jeg meget skeptisk. Den skummede ikke ordentligt og mit hår føltes underligt. Men da jeg havde vasket det to gange og skyllede balsamen ud havde jeg det blødeste hår og meget mindre krus end jeg havde men den shampo og balsam jeg brugte før. Og så dufter det godt
Shampoo er meget lækker og let, conditioner er drøj og virkelig god.
Meget tilfreds med den børste.God kvalitet og nemt at redde mit hår nu,uden at miste for meget hår.
Jeg er kun lige begyndt at bruge den, så jeg kan på nuværende tidspunkt sige noget on den.
🤗☀️🐦⬛
Slider ikke på håret, dejlig nemt at rede i bagefter